Gestió

ET GESTIONEM TOTS ELS VIATGES AMB VALOR AFEGIT

AMB VALOR AFEGIT
La complexitat creixent de la indústria de la gestió de viatges professionals ens dona l'oportunitat d'afegir-hi valor afegit
i obtenir més estalvi en els costos per als clients. Hi ha moltes àrees on el programa de gestió i el particular enfocament estratègic ofereixen un avantatge real a les empreses clients per comprendre millor les despeses dels viatges.
L'aportació d'àmplia informació i la interpretació exhaustiva que se’n fa permet a les empreses prendre les millors decisions per controlar-ne les despeses.

ET GARANTIM LA SEGURETAT DELS EMPLEATS EN TOTS ELS DESPLAÇAMENTS PROFESSIONALS

T'ASSESSOREM EN LA GESTIÓ

ANÀLISI DE LA COMPANYIA

Política de viatges, processos interns, procediments de petició de serveis, fluxos d’autorització, integració de sistemes, serveis globals, tecnologia aplicada al viatger i a l’empresa, i tots els antecedents que permetin completar un examen el més detallat posible.

ESTUDI SOBRE LA RELACIÓ AMB ELS PROVEÏDORS

 

Recerca i administració de relacions òptimes amb els prestadors de serveis finals (companyies aèries, hotels, tren, companyies de lloguer de cotxes, taxis).

INVESTIGACIÓ SOBRE LES NECESSITATS I ELS HÀBITS DELS VIATGERS

Enquestes de satisfacció d’usuaris, cobertures d’assegurances, registre de preferències en el perfil de cada viatger, serveis d’alertes, geolocalitzadors de viatgers en temps real, canals de comunicació amb l’agència de viatges, informacions útils sobre les destinacions, documentació necessària per viatjar i tota aquella informació rellevant dels viatgers.

REPORTING

Recopilació, anàlisi i interpretació de les dades generades com a conseqüència de la despesa en viatges. Igualment es fan comparatius de benchmarking que permeten estar al corrent del nivell d’optimització del compte de viatges respecte de companyies del mateix sector.

PLA DE MILLORA CONTÍNUA

Propostes de palanques d’estalvi, elaboració de quadres de comandament, suggeriments sobre la idoneïtat de la posada en producció de solucions tecnològiques, consells sobre modificacions en la política de viatges, eliminació de processos improductius i qualsevol altra proposta que contribueixi a millorar el servei i a optimitzar-ne les despeses.