MISSIÓ I VISIÓ

LA NOSTRA MISSIÓ

Millorar el nivell de servei al client i la rendibilitat de l’empresa.

Aspectes en què es basa la nostra missió:

  • La implantació de noves tecnologies que millorin la productivitat, la prestació de serveis i fomentin els diversos canals.
  • La formació contínua del nostre equip humà perquè hi aportin valor afegit.
  • La contenció de la despesa ja que impacta directament en la rendibilitat de l’organització.
  • L’adaptació a un mercat canviant que suposa reptes continus per guanyar eficiència.

LA NOSTRA VISIÓ

Ser una agència de viatges multicanal i convertir-nos en un referent als països de parla hispana, oferint productes de qualitat i garantia, basant-nos en els valors d’El Corte Inglés i en el nostre capital humà.

Valors de la marca:

Al llarg de la història de la marca, s’han seguit cinc valors que la defineixen a la perfecció, busquen ressaltar-ne el poder, són intangibles com ara la singularitat i la credibilitat, i permeten diferenciar-la de les altres i causar un impacte únic en el mercat. El que fem és subratllar les qualitats que transmet la marca i que són la seva fortalesa. D’aquesta manera, el consumidor associa la marca amb un o amb diversos dels valors que transmet.

Hi ha cinc valors històrics:

  • Garantia:  compromís temporal que referma, protegeix i assegura el servei estipulat
  • Qualitat:  satisfer les expectatives i els anhels del client de manera que cobreixi totes les seves necessitats a més d’afegir valor al servei ofert.
  • Seguretat: suport d’una gran marca formal i compromesa amb el client, i certesa que no hi ha riscos ni perills. Proporciona als clients i empleats un estat de tranquil·litat.
  • Confiança: seguretat o esperança ferma que els clients dipositen en nosaltres pel suport ofert a les principals àrees del servei.
  • Ètica: comportament moral de la marca que ajuda a l’aplicació de normes legals.